Her müşterimiz, Misafirimizdir, Her şikâyet bir armağandır ilkesini tüm Tatil Bahçesi Turizm personeline ve çalıştığımız Oteller, Otobüs ve Havayolu şirketlerine benimsetmek.
Maliyetlerimizi en düşük seviyede tutarak Misafirlerimize En kaliteli hizmeti en ekonomik şekilde sunmanın yollarını araştırmak ve bunu başarmak.
Bütün bir yıl çalışarak, 1 haftalık tatilini en sorunsuz şekilde geçirmenin ne demek olduğunu biz de biliyoruz, Çünkü bizde bütün bir kış sizlere En ekonomik ve En kaliteli tatili sunabilmek için canla başla çalışıyoruz.
Yolcularımıza Seyahat Sigortasının önemini ve sağlayacağı faydaları anlatarak sigorta yaptırmaya teşvik etmek.
Çalıştığımız otelleri denetleyip, gerekli görülen konularda otel yönetimini uyararak kalite standartlarını Tatil Bahçesi Turizm misafirlerine laik hale getirmelerini sağlamak.
Otobüs filomuzu En yaşlısı 5 yaşında otobüslerden oluşturmak, Yolcu taşıma kurallarına eksiksiz uyup, Deneyimli şoförler ile çalışarak Güvenli ve Emniyetli bir ulaşım sağlamak.
Zamanında kalkış oranı en yüksek olan ve bizim gibi Müşteri Memnuniyetini ön planda tutan Hava Yolları ile çalışmak. Kalkış saatlerinde olabilecek değişikleri anında müşterilerimize bildirerek mağduriyetlerini gidermek için gerekli her türlü tedbiri almak.
Rezervasyon esnasında, en ileri teknolojiye sahip rezervasyon sistemimizi kullanarak, Misafirlerimize taleplerine uygun seçenekleri hızlı bir şekilde sunup karar vermelerine yardımcı olmak.
Hatasız, doğru ve beklentilerini tamamen karşılayacak bir tatil rezervasyonu yapmak.
Internet sitemizi sürekli güncel tutarak müşterilerimize elimizdeki ürünleri en doğru şekilde tanıtmak.
Gazete ilanlarımızda tüm ürünlerimizi doğru ve dürüst bir şekilde tanıtarak, Misafirlerimizi yanıltıcı reklâmlardan kesinlikle kaçınmak.
Ekip çalışması ile Tatil Bahçesi Turizmi daha da ileri seviyelere taşımak için Aralıksız Çalışıyoruz.